reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Šimko

Peter Šimko

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cieľom je osvietenie. Prostriedkom je permanentná cesta okolo sveta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Sme, obchodníci so strachom a scientológia

Peter Šimko

Sme, obchodníci so strachom a scientológia

Dnes som si kúpil noviny - denník Sme a zostal som dosť znechutený z neprofesionality novinárov. Keby som si kúpil niektorý vyhlásený bulvárny plátok, čo nezvyknem, a nájdem tam také bludy, asi by som sa nad tým nepozastavil. Ale Sme? Chápem, že Slovensko je malý mediálny trh, preto sa tu v podstate seriózne noviny nemajú šancu uživiť a musia písať aj lacné sprostosti.

  • 12. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 447x
  • 23
Je Fico scientológ?

Peter Šimko

Je Fico scientológ?

O scientológii na Slovensku donedávna nikto nič nevedel (nanajvýš čítame o záhadných aktivitách Toma Cruisa), kým nevyrukoval Róbert Fico so svojou antikampaňou proti Andrejovi Kiskovi. Ľudia už našťastie nie sú takí sprostí ako za Mečiara, čoraz viac ľudí už rozmýšľa nad výrokmi politických tárajov a populistov a na rozdiel od 90-tych rokov majú všetci prístup k internetu, preto si môže každý o čomkoľvek a o komkoľvek všetko vygúgliť.

  • 19. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 508x
  • 5
Kde máte schované hovienko, pán Fico?

Peter Šimko

Kde máte schované hovienko, pán Fico?

Moji dobrí známi mali doma malého psíka menom Rexo, ktorý bol strašne nevychovaný, drzý a naivne prefíkaný. Prepytujem, vykakal sa kdekoľvek v dome a potom chodil od jedného rodinného príslušníka k druhému, vrtel chvostom, zaliečal sa a vystrúhal neuveriteľne nevinnú grimasu. To už všetci vedeli, čo urobil - bol jasný a všetci sa ho pýtali: „Kde máš schované hovienko, Rexo?".

  • 3. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 470x
  • 0
Zdravie nie je biznis!

Peter Šimko

Zdravie nie je biznis!

(Neškodná fikcia) - Kde sa vzal, tu sa vzal, mám na stole prepis videozáznamu z tajnej tlačovej konferencie vlády, konanej minulú sobotu v noci. Boli pozvané len vybrané médiá, ktoré sa neboja jednoznačne postaviť na stranu vlády. Témou bolo zdravotníctvo a pripravovaná zdravotnícka reforma.

  • 18. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 872x
  • 8
Voliť či nevoliť? Ja som rozhodnutý!

Peter Šimko

Voliť či nevoliť? Ja som rozhodnutý!

Politikou sa zaoberám vždy len v predvolebnom čase, aby moje rozhodnutie, komu dám svoj hlas, bolo zodpovedné a skutočne mi chvíľu trvalo, kým som sa zorientoval v tomto chaose. Rôzne spravodajské hry, profesionálne pripravené pochybnými ľuďmi, u ktorých si nemôžete byť istí, či ide o mafiu alebo oficiálne tajné služby (je medzi nimi rozdiel?) pomýlia hocikoho.

  • 4. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 341x
  • 71
reklama
Prečo k nám nikto nechodí?

Peter Šimko

Prečo k nám nikto nechodí?

Slovensko je malá krajina plná veľkých kontrastov. V Bratislave a na západnom Slovensku je vysoká životná úroveň, presahujúca priemer Európskej únie a takmer nulová nezamestnanosť, smerom na východ postupne klesá materiálne bohatstvo. Úplne opačne posudzujem našu krajinu z hľadiska turistickej príťažlivosti. Zatiaľ, čo na západnom Slovensku je hodnotných turistických cieľov poskromne a ja si neviem predstaviť, prečo by tam cudzinec, túžiaci po poznaní, chodil, na strednom Slovensku je nádherná príroda, máme Banskú Štiavnicu, Kremnicu, Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Oravský hrad. Východné Slovensko je ešte vzácnejšie, až rozprávkové. Kežmarok, Levoča, Spišský hrad, Tatry, jaskyne, Bardejov. Azda najväčšie poklady sú na severovýchode našej krajiny - drevené kostolíky.

  • 1. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 134x
  • 87
Gašparovič volí Ivetu

Peter Šimko

Gašparovič volí Ivetu

Náš prezident bude voliť Ivetu. Dnes ráno bol u nás doma a povedal mi to. Dali sme si kávičku ako obvykle a debatovali sme o obidvoch kandidátoch. Aké majú šance, kto je za nimi a koho oslovujú. Vo všetkom sme sa zhodli, ako vždy. Rozumieme si.

  • 28. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 617x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu